Nu mai fac link exchange. Am decis un lucru: când cineva comentează pentru prima dată aici şi vrea un link exchange o să intru pe blogul lui/ei şi o să citesc câteva articole. Dacă îmi place ajunge în blogroll-ul meu, în caz contrar…îmi pare rău, dar nu.
În ultima vreme am primit propuneri de un schimb de linkuri de la diferite persoane care …nu sunt pe aceeaşi lungime de undă cu mine. Mi s-a întâmplat să primesc o propunere de la un blog cu manele. Tind să cred că nici Nietzsche şi nici cititorii săi nu ascultă acest gen de muzică. De ce să apară pe blog?
Vreau să îmi păstrez principiile după care m-am ghidat până acum în ceea ce priveşte blogul. Nu vreau să par înfumurată sau cu nasul pe sus, dar am muncit pentru acest blog ca să aibă măcar o mână de cititori fideli (cărora le şi mulţumesc) şi nu vreau să îi dezamăgesc.
Nu am mulţi vizitatori, deci să nu vă aşteptaţi să aveţi multe comentarii din partea cititorilor mei. Pentru că de cele mai multe ori asta aşteaptă majoritatea. Consider că dacă îl placi pe Nietzsche îl bagi în blogroll în tăcere şi atât. Eu am atâtea bloguri pe care le citesc din umbră şi nu regret, nu le-am cerut niciodată un schimb sau o promovare.
Oameni buni vreţi să vă promovaţi? Luptaţi pentru asta. Nimeni, dar absolut nimeni nu o să vă împingă de la spate să ajungeţi „blogeri mari”.
„Succesuri” în continuare!
Şi fără supărare a voastră Cire!

