Citeam pe un blog la un moment dat despre posibilitatea de a decide soarta unui om. Să nu ştii cine este, ce face, cum moare, dar să ai posibilitatea de a-l omorî.
Chestia asta este cu du-te- vino. Merită să te joci de-a Dumnezeu cu cineva despre care nu ştii nimic şi de care nu îţi pasă? Tu la rândul tău putând fi „victima” unui asemenea joc. Sau să alegi calea de a nu avea pe conştiinţă viaţa unui om?
Mi-am pus de multe ori întrebarea asta şi nici acum nu am găsit un răspuns care să mă mulţumească. Ciudat,nu? Mulţi ar fi preferat să audă de la mine că prefer să nu am pe conştiinţă viaţa unui om. Totuşi jocul ăsta de-a Dumnezeu mă încântă.
Moral cum gândesc? Nu! Sunt conştientă de asta, dar ca orice om am dreptul la tentaţii, la dreptul de a alege şi ceva rău.
Totuşi să ucid un om? Parcă nici atât de nemiloasă şi lipsită de conştiiţă nu sunt…
Că v-am lămurit cu enigma încare mă aflu în acest moment e clipa să vă bag şi pe voi în acelaşi mister: voi ce aţi face?

