De când a apărut Twilight toate fetele au luat-o razna cu Robert Pattinson.
Ce aveţi fetelor? Ce vă place aşa de mult de el?! Numai eu sunt aia care nu vede nimic interesant la el?
Şi ce mai cred? Este faptul că o face pe misteriosul pentru că este prost…şi preferă să tacă decât să debiteze idioţenii :)) La naiba! Iar sunt rea :))
Dar serios acum. Omul ăsta nu îmi trezeşte niciun simţ mai aparte. Mă lasă rece cu tot cu imaginea aia de misterios, de vampir sexy de…actor. Fie sunt eu atât de pretenţioasă încât devin absurdă, fie … nu îmi explic. Pur ţi simplu nu îmi explic de unde şi până unde a ajuns să fie printre cei mai sexy actori aleşi. Sunt bărbaţi de 1000 de ori mai atrăgători şi mai talentaţi decât el. Dar na…se pare că acum este o nouă modă: apare un film cu un puştiulică abia ieşit de la pubertate fetele îşi ies din minţi.
Eu una rămân la actorii mai copţi:
Al Pacino
Sean Connory
Benicio del Toro
Michael Douglas
Anthony Hopkins

DA! Îmi plac actorii mai copţi…mă atrag atât datorită stilulului lor elegant [mereu m-am simţit atrasă de eleganţa unor bărbaţi] cât şi datorită modulului înc are joacă. Deci puşti din ăştia aflaţi la pubertate sunt pentru mine ca o frecţie la piciorul de lemn.

