Într-un moment de prostie mi-am amintit câteva lucruri din trecut. Lucruri care m-au făcut să…îmi pierd zâmbetul.
Se spune că fiecare experienţă prin care treci te ajută în maturizare, te ajută să creşti, să te obişnuieşti cu tine, cu oamenii, cu viaţa. Se pare că de prea multe ori am fost excepţia de la regulă. Nu mi-am învăţat lecţia, nu m-am învăţat cu mine, cu oamenii, cu viaţa. În copilărie credeam în credeam în basme, în trecut speram în ele şi acum…visez cu ochii deschişi la un basm care nu se iveşte în viaţa mea…sau care refuză să se ivească. Nu mai ştiu ce să cred.
Uneori simt cum nebuneala îmi pătrunde prin vene…închid ochii şi visez că mă arunc în gol…a doua zi mă trezesc în acelaşi pat gol.
Ciudat sau nu este că de data asta nu mai „cerşesc” nimic. Nu mai cer nimic din ceea ce îmi doream cândva…acum aştept…şi aştept…şi …


Chilian – Luni
Vezi mai multe video din Muzica

