Am râs cu lacrimi şi o să mai râd încă 5 ani.
Am vrut un preşedinte minunat…şi ce? Nu avem?! Avem! Şi o dată cu el vin şi scumpirile la ţigări, benzină şi pâine, vreo 60.000 de profesori rămân fără locuri de muncă, se micşorează pensiile şiiiii…partea pozitivă a lucrurilor: bugetarii , dar nu toţi, primesc măriri de salarii. SUPERB!
Udrea ministru, deşi era anchetată, Boc 100 prim ministru…şi tot aşa. Avem o ţară atât de frumoasă cu nişte conducători atât de buni încât îmi vine să mă tai pe vene cu lama.
Dar am decis un lucru, ca şi Badea de altfel: să râd cât mai mult.
De ce să îmi mai bat gura cu prostănacii care se dau mari genii explicându-mi cât de necomunist e domnul preşedinte, deşi a cerut ajutorul lui Iliescu?
De ce să mă mai chinui să mai dau o şansă acestei ţări? Ea mi-a dat mie o şansă? Nu prea cred.
Cea mai tare fază a fost după revelion când au apărut scandalurile: numai manele de revelion? Păi păpuşeilor nu ştiţi că imnul electoral al lui Băse era compus şi cântat de guţă faţă de maimuţă? AAAHHH!!!Nu ştiaţi? Aflaţi acum!
Aşa că dragii mei mă amuză teribil naivitatea voastră cum că o să ne meargă mai bine sau că domnul preşedinte o să vă scape de mogulii ăia nenorociţi.
Felicitări! Iarna chiar este ca vara.

