Mama m-a învăţat o chestie de mică: să stau în banca mea când vine vorba de a avea o părere prea bună despre mine. MARE DREPTATE A AVUT! La ce mă refer?
Păi cred că ştia că o să existe o duduie care o să afirme ceva de genul: „când mă uit în oglindă văd o divă” şi că nu îşi dorea să ajung şi eu în această ipostază. Din fericire a avut dreptate.
Cine a afirmat acest lucru? Duduia lui Bote. CUM? Nu o ştiţi? E tipa aia blondă cu silicoanele ca două mingi. Din pură curiozitate am accesat site-ul playboy să văd şi eu ce este de capul tipei. Doamne ajută! Mi-am pus mâinile în cap când am auzit-o pe duduie vorbind. Îşi merită numele de „blonda lui bote”.
Într-adevăr este mult mai plăcut să vezi o tipă … dezbrăcată decât să ai o discuţie inteligentă cu ea- deşi mă gândesc că prea multe cu ea nu prea ai şti ce ai putea vorbi. De când mă ştiu am fost împotriva fetelor…din plastic a.k.a piţipoancele de „banbu”. De ce? Pentru că ele ajung să stabilească valorile de bine şi de rău la o femeie. Şi este puţin cam trist. Am constatat că dacă nu elimini hainele, bagi silicoane, pui un botic săcsi, ieşi în cluburi de fiţe, haine din mol şi iubiţi cu maşini „jmechere”. Având în vedere că numai asta se promovează, asta se caută, asta impune media mă gândesc din ce în ce mai serios să renunţ la valorile pe care le am şi să le urmez paşii.
Păi ce? Numai eu sunt fraiera care îşi plăteşte ieşirea în oraş? Care merge cu RATB-ul sau cu metroul? Păi ia să îmi aleg şi eu un fraier cu bani, să merg cu BMW-ul, să mănânc pe Lipscani şi să petrec în cluburi în fiecare seară. DA!!! De acum ăsta o să devină visul meu :))
Ce este aia carieră? Ce este aia independenţă? Onoare? Sau orgoliu? Ce rost mai au anii de facultate? Hai dragele mele să devenim nişte femei întreţinute că aşa este frumos.

