BUN! Să vă povestesc: ieri m-am întors de la Galaţi cu rapidul de la ora 17.35. Toate bune şi frumoase- sau nu.
În tren idioţii ăia, îmi pare rău, dar altfel nu am cum să le spun, băgaseră aerul considţionat. Mă la naiba!!! A venit vara şi eu nu ştiam? Cancerul de pe lume! Ţin să menţionez faptul că eram îmbrăcată extraordinar de GROS! Şi totuşi de la Făurei eu nu mi-am mai simţit picioarele. Asta în condiţiile în care aveam colanţi pluşaţi, şosete groase şi bocanci cu blăniţă.
Ce am zis când am coborât din tren? „Să vezi ce răceală mă paşte mâine!”. Desigur că acum m-am trezit cu o durere de gât, cu nasul înfundat şi cu o stare din aia de…mă doare toată carnea pe mine.
Şi ce fac acum? Mă pregătesc să o dau pe ceaiuri şi alte leacuri în speranţa ca până mâine să scap de răceala asta afurisită.
Per total?
CFR SUCKS!!!!

