Se pare că este o adevărată modă printre femei să se vadă în rochie de mireasă. Am cunoscut fete care deşi erau singure se uitau peste revistele cu rochii de mireasă, îşi alegeau rochiile, decorul, tortul, tot. Şi când mă puneau pe mine să trec la „acţiune” preferam să …arunc din „greşeală” revista pe geam :))
Consider că astfel de alegeri se fac numai în momentul în care eşti sigură că omul chiar este dispus să te ia ne nevastă.
DA! Am primit o cerere de căsnicie şi am refuzat-o. Am luat-o de glumă, dar se pare că individul era chiar foarte serios în această privinţă. Cred că fiecare vedea relaţia respectivă în felul său şi deloc compatibilă una cu cealaltă. Nu regret că i-am zis nu. Consideram ca şi acum de altfel că nu sunt pregătită pentru un astfel de angajament. Eu nu sunt pregătită să le prezint părinţilor iubiţii, eu nu sunt pregătită să mă mai implic în vreo relaţie…motive mai mult sau mai puţin importante.
De ce fetele îşi doresc aşa de mult să se mărite? De ce îţi doreşti să te legi de un om la o vârstă mult prea …mică?
Discutam cu mama într-o zi despre chestia asta , iar mai în glumă, mai în serios am întrebat-o dacă este „dezamăgită” de faptul că refuz să mă mai implic într-o relaţie şi că nu i-am urmat paşii.
Răspunsul ei m-a surprins oarecum: tu decizi când e timpul să faci acest lucru.
De obicei mamele au prostul obicei să spună: nu crezi că e timpul să te aşezi şi tu la casa ta?
Am întâlnit fete care făcuseră din asta o obsesie. Nu se gândeau decât la nunta lor, la rochia lor de mireasă. Am întâlnit fete care considerau că sunt nişte ratate pentru că nu sunt căsătorite. Am întâlnit fete care îşi stresau prietenii să le ia de neveste şi culmea culmilor ei le dădeau papucii la un moment dat.
Mi-e milă de ele. Ştiu că nu sunt în măsură să dau astfel de sfaturi, dar consider că acest pas ar trebui să fie printre ultimele lucruri ale propriei liste. DA! Nu mă văd femeie măritată, nu mă văd femeie aşezată într-o relaţie serioasă. Am făcut asta…şi nu este de mine.
Prefer să cred că relaţia aia care duce la căsnicie este bazată şi pe altceva în afară de fluturaşii ăia din stomac- cum se întâmplă de obicei.

Şi ca o ultimă notă: când toate vor să fie mirese eu vreau să fiu domnişoară de onoare

