Deci povestea asta m-a făcut să râd cu lacrimi…şi nu neapărat de fericire:
Cum stăteam ieri aşa cuminte şi ascultătoare primesc o confirmare cum că mi-a fost citit un CV. Pe lângă confirmare era ataşat şi un anunţ cum că sunt invitată la un interviu zilele acestea. YEYYY!!! JOB NOU!!!YEEEYYY!!! Şi din greşeală îmi fug ochii un strop mai jos:pentru videochat. Să pic de pe scaun…culmea este că eu nu am aplicat la aşa ceva…..deeeci dubioasă treaba. Am zâmbit şi mi-am văzut de viaţă. Desigur că NU o să mă duc şi colac peste pupăză am şters şi mailul.
Viaţa şi-a reluat cursul până la adânci bătrâneţi….eiiii na!!!!!:)))
La câteva ore după mai primesc o confirmare a unui mail citit. Ghici ce? O altă firmă mă chema mâine la un interviu. Eu: YEEEYYY JOB NOU!!!Draci! Era o altă firmă care se ocupă de….VIDEOCHAT :))
În secunda doi am bufnit într-un râs isteric….aşa ceva chiar nu se poate. DOUĂ într-o SINGURĂ ZI? :))
Acum sunt tare curioasă dacă skill-urile mele au avut vreun efect asupra deciziilor patronilor de a mă chema la interviu. MĂĂĂ!!!!Nu vă gândiţi la prostii. Mă gâmdeam la: limba engleză avansată, cunoştinţe de pc…chestii din astea uzuale.
Acum vine problema: într-un an am primit 3 oferte să lucrez la un videochat…oare să încep să îmi pun întrebări?

