Ce mă amuză pe mine regulile UE. Unele sunt de-a dreptul penibile, cel puţin pentru ţara noastră. Şiţi că ţăramii sunt amendaţi dacă nu omoară porcii/vacile/găinile aşa cum trebuie? Adică trebuie adormite şi apoi maltratate…cum?! Să chinui bietul animal? Sigur o să îl văd pe badea Gheorghe respectând aceste reguli. Sigur trage câteva înjurături de dulce şi apoi dă cu toporul fix între ochii porcului.
O alta chestie care m-a amuzat teribil a fost faptul că nu mai avem voie să plângem la înmormântare. Acum nu că m-ar deranja să scăpăm de bocitoare, dar…mi se pare o idioţenie să ţi se interzică să plângi după persoana pe care ai pierdut-o. Recunosc că nu am plâns decât o singură dată: când a murit bunica mea. Am pierdut prieteni şi rude, dar…nu am stors nicio lacrimă…o fi de la mine?
Şi cireşica de pe tort: lansarea unei colecţii pentru înmormântări. CEEEEEEEEEEEE?!!!!!!!!!!!!!
ĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ cum adică? Cine se plictisea atât de tare încât să creeze nişte haine pentru înmormântare? Prea mult pentru creieraşul meu. După cum spuneam şi într-un post trecut: unele lucruri chiar sunt duse la extrem. Nu ştiu cine ar fi în stare să meargă la o înmormântare într-o rochie decoltată sau cu o ţinută din plasă. Este prea mult pentru mine, prea mult.
Înţeleg: nu avem voie cu bocitoare, dar fraaaaaaaaaaaaate…la înmormântare numai sexy nu ar trebui să fii…părerea mea.
Şi ca o mică temă de gândire: lumea asta chiar s-a ţăcănit? Sau este numai o iluzie în ochii mei?

