NUUU!!! Nu vă gândiţi la prostii. Nu m-am revăzut cu nimeni…adică cu nicio persoamă, în schimb mi-au revenit insomniile. Şi de data asta şi-au pus în gând să nu mai plece prea curând. Am deja o săptămână la activ de când mă tot chinuit să dorm 8 ore. Fac treabă prin casă, fizic încerc să mă obosesc cât mai mult…degeaba. După 4 ore de somn am ochii cât cepele. Nici măcar ceaiul de valeriană nu îşi mai face efectul- asta în condiţiile în care am ajuns să beau şi două căni. Degeaba. Am renunţat la el. O dată sau de două ori pe săptămână mai beau să mă relaxez.
Totuşi văd partea plină a paharului: îmbogăţesc firmele care produc fond de ten- cumva trebuie să îmi maschez cearcănele,nu? Şi culmea e că fondul de ten chiar are efect.
Cineva îmi propusese să iau pastile- somnifere. NU! Nu o să iau aşa ceva. Cumva tot o să fac eu să dorm o noapte cap coadă, nu doar câteva ore.
Oricum cea mai tare chestie a fost o discuţie dintre mine şi o prietenă

Ea: ce e mă cu faţa asta la tine?
Eu: alta nu mai am la schimb
Ea: câte ore nedormite ai la activ?
Eu: fără număr fără număr!!!!
Ea: respecţi tradiţia? Cu cât mai puţine ore de somn cu atât mai mult ore pe la spital?
Eu: da mă! Îmi e dor de medicul ăla drăguţ de la parter :))

Acum vorbind la modul cel mai serios: trebuie neapărat să dorm…în cel mai rău caz o să ajung să îmi iau nişte somnifere de la plafar…dar sper să nu ajung până acolo. Vreau să cred că este doar un moft şi deloc o problemă.

