Mi s-a făcut de foarte multe ori observaţie că sunt mult prea răutăcioasă cu oamenii din jurul meu. Eu luam acest lucru ca un compliment, dar se pare că nu asta este ideea. Cineva mi-a spus la un moment dat că judec prea mult oamenii şi că uit să mă uit în propria ogradă. Nu o să mă leg niciodată de exteriorul unei persoane. Ar fi prea josnic pentru mine, dar când vine vorba de caracter şi de atitudine…scot cuvintele acide ca pe bandă rulantă. De cele ma multe ori sunt criticată de oameni care se simt lezaţi de cuvintele poate prea dure pe care le adresez. De ce? Să înţeleg că aceste cuvinte au un sâmbure de adevăr?
Am întâlnit fete deranjate de faptul că le-am spus că numai vacile mănâncă aşa cum mănâncă ele gumă şi că plescăitul este cel mai înfiorător zgomot pe care îl pot auzi. Nu suport să aud o persoană cum plescăie guma/ orice fel de mâncare. Chiar eşti incapabilă să molfăi gumă fără să scoţi zgomotul ăla înfiorător?! Eventual să nu mănânci gumă deloc??????
Sunt rea şi când mi se pun întrebări stupide…iar problema cea mai „urâtă” este faptul că arunc o ironie atat de subtilă încât de multe ori le ia ceva până să se prindă.
O prietenă îmi spunea că nu am nicio tangenţă cu subtilitatea şi că am o plăcere mai mult decât sadică să fac omul să se simtă foarte prost în faţa altora. Cât adevăr grăieşte persoana în cauză. Îmi plac oamenii care cunosc noţiunea de subtilitate, care ştiu să răspundă cu „aceeaşi monedă”, care ştiu să nu termine o discuţie cu o înjurătură, ci să aibă habar cum „să mă pună la zid”. Îmi plac oamenii la fel de acizi ca şi mine, care să se priceapă la jocul „de-a şoarecele şi pisica”. Şi mai ales îmi plac oamenii care nu îmi spun: eu sunt mai matur/ă şi te las să crezi ce vrei. Renunţarea la luptă îmi alimentează răutatea 😀
Nu este un lucru pe care să îl regret…adică: mamăăăă ce rea sunt….nu mai dorm noaptea…am mustrări.
Vrei să nu te mai iau peste picior? Poartă-te ca atare. Învaţă să ţi se critice obiceiurile de cele mai multe ori de o foarte proastă calitate şi o să vezi că o să fie bine.

Post dedicat unei dudui deranjate de atitudinea mea deloc drăguţă. Păpuşeaaaaaa eu nu pot fi drăguţă cu neuronii tăi pierduţi în timp şi spaţiu.

