Mmmm buuunnn! Se pare că a apărut o nouă modă în muzică…de fapt cred că este de vreo 10-15 ani.
De ce ai nevoie să te lansezi? Păi este foarte simplu:
– un decolteu generos- dacă ai silicoane deja ai crescut în ochii publicului
– o fustă cât mai scurtă. SERIOS! SCURTĂ! RĂU!!! FOAAARTE SCURTĂ! Eventual dacă ai batista lu’ tăticu ar fi foarte bine.
– nişte buze ţuguiate
– machiaj cât mai strident
– haide cât mai sclipitoare
– blondă?! Merge!
– creier: pentru ce?
– voce: nu e nevoie! În secolul XXI oricine poate avea vocea perfectă

Nooo acum să devenim serioşi! Am văzut o emisiune cu nişte dudui care ţipau în stânga şi în dreapta că îşi lansează o trupă de muzică în genul Pussycat Dolls. Nu am nimic cu trupele astea de piţipoance. Nu mă obligă nimeni să le ascult sau să îmi placă, dar eu stau aşa şi mă gândesc că ar fi o problemă dacă acest „trend” s-ar mări. Nu am nimic nici cu duduile perfecte fizic şi, din păcate, incomplete sau…hai să mergem pe aceeaşi linie şi să spun defecte la legăturile dintre neuroni. Dar totuşi mă „zgârie” pe creieraş faptul că sunt lansate astfel de personaje. Ca să ce?! Să streseze urechile oamenilor pentru o lună? Două? Nu pot pricepe cum stă treaba.
Deşi dacă este să stai să meditezi un pic îţi dai seama că toată chestia asta este o strategie foarte bună de marketing. Adică?
Păi: arăţi bine,nu? Sigur pune un creator de modă ochii pe tine. Ce se întâmplă mai departe? Păi ajungi la prezentări de modă, prin reviste şi eventual ,dacă te duc cât de cât neuronii, pleci afară şi acolo trăieşti din…nu ştiu. Nu mă interesează.
Asta ar fi o variantă. A doua ar fi următoarea: te remarcă un Virinel şi se gândeşte că eşti femeia vieţii lui- viaţă mai mult impotentă, dar…nu contează- şi te ia de nevastă. Rezultatul? Moşulică moare şi tu te scoţi cu o avere. Dacă eşti fată şi mai deşteaptă îi torni şi un copil şi atunci draga mea eşti asigurată pe viaţă.
Se pare că , din păcate, acesta a ajuns să fie visul oricărei ploade. Nu îşi mai doresc independenţă financiară sau o carieră în care costumul elegant este o necesitate. Nu!!! Ce atâta chin: băgăm un silicon pe ici, pe colo, scoatem hăinuţele de la 5 ani că sigur o să fie suficient de mulate şi de scurte, ne tragem un „impresar deştept” şi gata. Vedete scrie pe noi. Mă îngrozeşte ideea că încă sunt oameni care preferă fizicul în detrimentul talentului….dar na! Asta se cere! Asta se dă.
Sunt curioasă de o chestie: oare când o să vină vremea când non valorile o să fie „tranşate” de public? Vreau să văd şi eu o reacţie fie ea cât de mică în privinţa apariţiilor unor astfel de piţi pe la TV.

