Cum mergeam eu aşa frumos la metrou văd o tipă cu o geantă…cum să vă explic….iniţial am crezut că este o geantă de voiaj. Se pare că m-am înşelat. De fapt era geantă- geantă sau traistă cum îi zic eu- pentru neştiutorii ca mine cică poşetă.
Mnooo să îmi fie cu iertare, dar de ce ai purta aşa ceva? Mi se par inutile şi deloc confortabile. Geanta respectivei era atât de mare încât cred că dacă mă chinuiam mai mult încăpeam fără probleme. Bun!!!Înţeleg că este la modă să ai ditamai geamantanu pe post de poşetă, dar…să fim serioşi! Câte poţi să îţi pui în aşa ceva? Că dacă pui prea multe după aia devine prea grea şi începi să mergi ca o deşălată sau nu o mai poţi pune pe mână ca o piţi veritabilă.
De asta folosesc eu ghiozdanul: este de 1000 de ori mai util şi mai confortabil, plus că nu mă doare coloana.
Într-adevăr: atunci când mă îmbrac mai elegant [o dată la secol] încerc să am o poşetă pe măsură, dar niciodată nu aş achiziţiona o geantă din aia XXL din simplul motiv că mi se par prea…

