Noooo cică fu prima zi de grevă. În afară de faptul că am stat ca o sardea…rectific…sardelele au o viaţă foarte frumoasă în conservă-noi am stat ca florile la presat- şi în afara aglomeraţiei nesimţite totul a fost okey. :)) nici eu nu cred ce spun. În astfel de momente blestem faptul că nu am carnet sau maşină…eeehhh ata ete! Riscul meseriei.
Nu cred că are rost să vă zic că la fiecare 2 secunde îi înjuram pe ăia de la metrorex şi că le doream o moarte cât mai dureroasă,nu?
Desigur nu ei erau singurii ce primeau carne în frigider pentru sărbători din partea mea. Şi moşii care mi-au pipăit şi mama fundului au primit acelaşi tratament. Desigur că dacă le săream la jugulară spuneau: aglomeraţia domnişoară. Aglomeraţia…nu am unde să îmi ţin mâinile. Unde vrei?
Ziceam mai încet că palma LUI pe fundul MEU nu este de la aglomeraţie…şi nici că nu am un posterior ce trebuie folosit drept bară de sprijin, dar na…am suportat şi eu juma de oră până am ajuns la Universitate şi acolo am mers mai lejer în RATB…YEY!
În rest?! Nimic interesant: doar că le doresc o moarte cât mai lentă şi dureroasă celor de la Metrorex şi celor care sunt de acord cu greva asta care apropos se pare că este ilegală :)) CLAR!

