Dacă tot sunt în halul ăsta de răcită am zis că e cazul să fac ceva. Nuuuu!!! În afară de ceaiuri, pastile şi alte prostii din astea. M-am pus pe cheltuit bani. Rezultatul? O rochiţă după care mă uitam de ceva luni….sau mai bine spus modelul 😀
Sper ca până luna viitoare să strâng bănuţi şi de un cojocel pe care la fel am pus ochii 😀 ce este drept după ce mi-am plătit toate dările la „stat” a.k.a Mihai- fratele meu scump şi drag- am cam rămas în pană de bani.
Plăteşte telefonul, plăteşte pastilele (eu şi babele), refă abonamentul la ratb, cumpără-ţi ceaiurile alea calmante, fă x, fă y…şi trag linie: 4 milioane în 2 ore.
Cât mai am?! Suficient să supravieţuiesc o lună :))
În rest?! Sper să scap de răceală.

P.s: mâine mă duc să îmi aflu grupa sanguină. Recunosc cu mâna pe inimă că am nişte emoţii destul de mari. De ce? Urăsc acele :))
Daaarrr cum am făcut o promisiune cuiva….şi cum îmi place să mă ţin de promisiuni…
P.s1: mi s-a stricat cântarul când l-am adus de la vechiul apartament…ce înseamnă asta? Că nu ştiu cum mai stau cu regimul :-s

