Zilele trecute mă sună o tanti. Se prezintă- să mor de am reţinut din partea cărei firme mă suna, dar fie.
Să îmi spună că şi-ar dori o colaborare cu mine. O întreb despre ce este vorba şi îmi spune că este vorba de un nou proiect şi la la la.
După câteva minute îmi spune: ţin să menţionez că această colaborare o să dureze două luni.
Mie mi-a luat ceva până să mă prind, după care o întreb: adică lucrez două luni la voi şi apoi mă daţi afară?
La care tipa: cam aşa ceva.
Eu: cam aşa ceva sau chiar aşa e?
Ea: aşa este.
Eu: nu mulţumesc! Nu vreau să renunţ la locul meu de muncă pentru o colaborare de două luni. O zi plăcută!

Acum nu că aş fi pretenţioasă, dar sincer: voi ce aţi fi făcut în locul meu? Vă garantez că nu v-aţi fi dus la un job de numai două luni în condiţiile în care aveaţi deja un job stabil. Nu vreau să renunţ la ce am acum…recunosc cu mâna pe inimă că nu este deloc ceea ce vroiam să fac, dar na…nici să stau pe tuşă nu mai rezistam :))
Oricum mi s-a părut super amuzantă oferta tipei.

