Nu mai ştiu prin ce zi citeam într-o revistă din asta cum o tanti care trecuse printr-un regim din ăsta fulger imediat după naştere. Şi a fost atât de fulgerător încât la o lună după naştere prezenta pe un podium pentru Victoria’s Secret. Din câte îmi amintesc femeile o perioadă după naştere nu au voie să treacă la regimuri de acest gen. Este posibil să mă înşel, dar ştiam că atâta vrem cât alăptează nu au voie să facă aşa ceva.
Dar na…sunt unele lucruri pe care eu cu greu le-aş putea înţelege. Citeam tot aşa despre „miraculosul regim” al Mihaelei Rădulescu care susţinea că în 45 de zile a slăbit 30 de kilograme. SAY WHAT?!
Cum a reuşit frate? A băut numai apă? Şi din câte îmi amintesc astfel de lucruri fac rău organismului…sau mă înşel?
În fine! Revin la subiect. Oare chiar nimeni nu le atrage atenţia noilor mămici faptul că nu este bine ceea ce fac? Nu mă gândesc la ele, ci la copiii ăia. Sunt sigură că un astfel de regim le-ar afecta organismul şi implicit laptele pe care îl dau. Şi ghiciţi unde ajunge laptele…mnooo piticii mei de la cap sunt depăşiţi de situaţie.
Probabil că este o nouă modă pe care eu nu o cunosc sau refuz să o iau în considerare.
Tot aşa nu ştiu ce „vedetă” ţinea un regim în timpul sarcinii…să nu se îngraşe prea mult. FRAAATEEE!!!!!!!!!Atunci ai o scuză să mănânci ce vrei, cât vrei şi la ce oră vrei.
[ o dau exemplu pe mama mea care când era însărcinată cu mine şi în toiul iernii ei îi era poftă de roşii (culmea este că la fratele meu nu a avut pofte). Ghiciţi cine căuta pe viscol roşii? :)) DA DA!!!TATA-cred că simţea el că o să fie fată şi că trebuie să o alinte de la bun început :D]
Într-un final întreb şi eu aşa ca un om neştiutor ce sunt: este firesc aşa ceva? Adică este normal ca imediat după naştere tu să fugi la sală şi să slăbeşti atât de brusc? Sau numai eu sunt de părere că formele ei ar trebui să fie ca la început în timp?

