Când eram prin liceu eram mare fană „Cronica Cârcotaşilor”. Nu exista emisiune pe care să o ratez şi mai ales pentru că ştiam că a doua zi aveam ce bârfi cu colegii pe la orele plictisitoare.
Anii au trecut, eu am crescut, iar cârcotaşii au devenit din ce în ce mai penibili.
Hazul lor a dispărut cu vreo 4 ani în urmă. De când am intrat la facultate am renunţat să mă mai uit la el. Glumele pe care le fac sunt…deloc amuzante, cel puţin din punctul meu de vedere.
Dezbrăcatu mi se pare un frustrat cu o nesimţire în dotare mult prea mare pentru inteligenţa sa, bebeluşele sunt alte două fufe care se crăcănează pe un birou în paşi de dans, Huidu s-a făcut cât un porc (fără supărare dragul meu, dar nu crezi că acum guşa ta se confundă cu gâtul?!), iar Găinuşă…nesemnificativ :))
Recunosc că în liceu îi adoram, dar ca orice emisiune de divertisment şi aceasta are un termen de expirare….iar a lor a fost acum foarte mulţi ani.
Aşa a fost şi cu Vacanţa mare, cu Divertis şi multe alte emisiuni de acest gen. Toate devin plictisitoare la un moment dat.
Conştientizez că printre voi se află şi fani ai acestei emisiuni, dar cred că sunteţi destul de maturi în gândire încât să vă daţi seama de faptul că nu pot mulţumi pe toată lumea…şi că orice emisiune aduce atât fani, cât şi critici.
Per total?
Nu mă mai uit la cârcotaşi pentru că glumele nu mai au acelaşi bun gust ca la început.

