Cum butonam eu aşa cuminte telecomanda ajung la MTV. Şi aproape că mi-a picat telecomanda din mână: erau ăia de la Tokio Hotel. Prima întrebare care mi-a venit în minte a fost: ăştia mai există? Îmi amintesc că acum câţiva ani buni erau în mare vogă, deşi sinceră să fiu habar nu am care sunt melodiile lor :))
Dar problema mea e alta: solistul este fată sau este băiat? Şi dacă este băiat cumva e gay?!
Sinceră să fiu încă nu m-am prins cum stă treaba cu instrumentul din pantalonii săi.
Îmi amintesc că prin anul 1 de facultate îmi dă add pe messenger o puştoaică şi începe să mă ameninţe că am avut tupeul să îl fac pe ăla (apropos: cum îl cheamă?) gay pe nu ştiu ce forum. Am încercat să îi explic cât pot eu de frumos că nu eram eu acea persoană şi că am treburi mult mai importante decât să îi prezint ei teoria chibritului.
A început să mă ameninţe că o să mă bată şi alte alea…până am întrebat-o câţi ani are şi dacă e pe stop de e aşa de ciufută. Ploada avea vreo 11 sau 12 ani.
Am rugat-o să îşi trăiască măcar acum copilăria şi să nu mai viseze la un puşti fără pubertate.
Şi da! I-am dat ignore.
Nu am absolut nimic cu persoanele care ascultă muzica ălora sau cu trupa în sine, dar mi se pare absurd să te îndrăgosteşti de un asemenea personaj.
Sora unei prietene ştia toate lucrurile legate de ei: cum îi cheamă, câţi ani au şi toate alea ce te fac să pari un disperat.
Felicitările mele pentru că sunt aşa de …devotaţi, dar pe mine cine mă lămureşte?!
Ăla e fată sau e băiat? Că nu mă prind :))))

