By P


Cine poate nega că omul din fire este puţin cam egoist? Aşa l-a creat Divinitatea în clipa în care s-a plictisit să fie singurul element egoist dintr-o lume întunecată.
Egoismul se împarte pe diferite categorii: ăia mai puţin egoişti, ăia ca Elveţia [a se citi neutri] şi cei exagerat de egoişti. Eu mă mândresc că fac parte din cea din urmă categorie. Pentru mine este un adevărat privilegiu să pot spune că nu îmi „educ” viaţa după cum îmi dictează alţii. Per total: ştiu ce vreau şi fac ce vreau.
De la ce vine egoismul domnului P? De la atitudinea mea în faţa unei anumite situaţii. Nu contează care, oricare, nu există un nume pentru o asemenea situaţie. Tratez totul la modul general. Nu îmi pasă de excepţii, de cazurile speciale, de „diferit”.
Egoismul unui bărbat misogin este mai presus de orice privilegiu. Mai presus de orice lucru semnificativ din viaţa asta nesemnificativă.

