Azi am fost la mult prea lăudatul târg de „joburi”. Cel mai prost organizat eveniment din punctul meu de vedere. Diversitatea NU exista, îngrămădeală era, frig la fel, mizerie şi lipsă de profesionalism din partea angajatorilor.
A fost suficient să aud vreo 3 chestii care să îmi taie cheful şi să plec în nici o oră de la sosire. Nu vreau ca şeful meu să îmi spună ceva de genul: Este totuşi firma X, la ce anume să te aştepţi? Din păcate am auzit asta din gura unui posibil şef.
Am lăsat două CV-uri. La restul mi se părea de-a dreptul inutil să las.
Cât despre atitudinea celor de acolo? Sub orice critică. Unii se credeau de-a dreptul indispensabili şi chestia asta m-a deranjat la culme, dar cum am promis cuiva mi-am ţinut guriţa şi mi-am văzut de drum…mai rar se întâmplă aşa ceva…cel puţin în cazul meu :))

L.E: am reuşit să mă mut. Vreau să vă spun că am o privelişte de îţi e mai mare dragul să stai dimineaţa la o cafea pe geam :X

