În ultima vreme am uitat să vă mai stresez cu regimul meu, cu poftele şi cu exerciţiile chinuitoare de la ora 6 dimineaţa. Recunosc cu mâna pe inimă că tot nu m-am apucat de alergat. Aştept să mă mut…am un parc lângă blog şi o să îmi permit să îmi scuip plămânii printre floricele.
Totuşi nu mă plâng. Merge de minune. Numerele de la haine scad considerabil şi o dată cu ele şi kilogramele acumulate de pe urma poftelor nesănătoase. Din păcate mutatul m-a cam secat de energie şi în 2 zile am reuşit să slăbesc cam 3 kilograme. Deloc bine…mai ales că prevăd cum o să le pun la loc. Stresul şi mâncatul…sau mai bine spus nemâncatul m-au slăbit foarte mult zilele astea. Şi cred că nu este deloc bine având în vedere problemele de stomac pe care le am.
Cât despre pofte…azi mi-a fost taaaaaaaaaaaaaaaaaaare poftă de nişte fornetti. Am salivat când am trecut pe lângă magazinul din zonă. Mi-am potolit pofta cu nişte mere…la naiba’n puii mei :))
Peste o lună o să mă duc la Galaţi. Sunt tare curioasă de reacţia părinţilor mei. Ultima dată când m-au văzut eram cu 10 kilograme mai plinuţă. Sper să îmi facă de ziua mea cadou nişte haine noi :)) mai ales că hainele pe care le am acum sunt un pic cam…largi. Eeeehhh ata ete! Riscul meseriei mon chere!
Cât de exerciţii…le respect cu stricteţe. Sictirită, puturoasă, lipsită de viaţă, cu părul în 100 de direcţii, cu pijamalele încă pe mine…pun muzică şi jumătate de oră îmi maltratez mâinile, picioarele, fundul şi abdomenul. Curios sau nu încep să îmi plac rezultatele. Totuşi fratele mă atenţionează că mai am de lucrat în unele zone- mmmmda…din păcate/fericire el este mai sportiv decât mine.
Cum m-am bucurat acum 3 zile? Mi-am găsit nişte pantaloni din liceu care…îmi vin de minune. Încă puţin şi o să reuşesc să intru şi în pantalonii din generală :))

