Am intrat pe un site datorită Alexandrei – merci apropos. Oameni buni am rămas şocată de lucrurile pe care le-am citit acolo. Puştoaice de 11 ani spuneau cum făceau sex oral sau anal cu prietenii lor numai ca să nu le părăsească. Eu sper să fie o glumă proastă a unora cu o minte bolnavă. În caz contrar… este trist.
Nu vreau să ştiu ce este în mintea lor şi mai ales ce o să se aleagă de ele. Postările respective îmi aduc aminte de un film văzut când eram mai ploadă. Cu un liceu în care mai bine de jumătate din elevi sufereau de boli cu transmitere sexuală. Fete de 15 avuseseră peste 50 de parteneri şi cu majoritatea o făceau fără prezervativ. Pe mine astfel de poveşti mă înfioară. Nu mă dau sfânta Filoftea pentru că nu sunt, dar frate…la 11 ani să începi să faci sex doar ca să stea un băiat lângă tine? Teribilism.
Şi totuşi cine este vinovat în toată chestia asta?
Părinţii? Că nu i-au educat aşa cum trebuie? Învăţământul pentru că nu oferă ore de sexologie? Copiii care se lasă influenţaţi?
Eu recunosc cu mâna pe inimă că nu am discutat niciodată cu părinţii mei despre sex- numai în clipa în care s-a petrecut prima dată şi mama mi-a oferit nişte sfaturi, dar până atunci nici măcar nu am deschis subiectul. Poate că o parte din vină îmi aparţine că nu am avut curajul să îi întreb, dar tot nu mi-aş fi început viaţa sexuală la 11 ani…cu sau fără sfaturile lor.

vreau sa vad zic k sunt d acord cu fetele kre si-au inceput viatza sexuala devreme ………si eu mi-am f**ut la 10 ani si am avut si primu orgasm si atunci am supt hi p*la:X:X….crek aqm sunt expeta in sex si daca avetzi intrebat sa l postatzi si eu o sa va raspud……..sa nu credetzi k sunt o c*rva ci sunt doar o persoana mai curioasa si mia plaqt sa ma f*t d mik si sa sug p*la …..nu uitatzi sa ma intrebatzi c vretzi sa aflatzi…11′

Acesta este unul din comentariile unei puştoaice. Nu ştiu dacă ar trebui să mă gândesc că este o glumă proastă sau să mă sperii pentru că asta este situaţia actuală de la noi. Înainte mă miram cum poate o ploadă de 13 ani să fie mamă, dar acum…cred că răspunsul este mai mult decât evident.
Părinţii acelor copii nu fac nimic? Nu se sesizează nimeni? Sunt totuşi minore. Sinceră să fiu acesta este unul din motivele pentru care nu îmi doresc copii. Nu vreau să crească într-un astfel de mediu. Oricât de educaţi ar fi tot cu „prietenii” o să ajungă să stea mai mult şi o să îi influenţeze negativ. Mă îngrozesc când mă gândesc că niciun alt copil nu o să mai aibă copilăria aia frumoasă pe care foarte mulţi dintre noi am avut-o. Acum sunt influenţaţi de tv, internet, anturaj. La fiecare pas există minim un lucru care să îi îndemne la violenţă, la obscenităţi şi multe alte lucruri deloc pozitive.
În naivitatea mea încă mai cred că la un moment dat cineva o să se trezească şi o să ia măsuri. Şi aici nu mă refer la pedepse. Nu! Nu cu palma rezolvi o problemă, ci prin educaţie. Îi înveţi, îi educi cum este şi cum nu este bine să facă. Vă rog să îmi spuneţi: câte şcoli cunoaşteţi să aibă un consilier? Sau o persoană , în afară de profesori care după părerea mea nu au pregătirea necesară în astfel de cazuri, care să îndemne copiii?Nu există. Pentru că ministerul este atât de comod încât preferă să dea vina pe părinţi pentru ceea ce se întâmplă.
Râdeam de americani că dădeau în şcoli prezervative gratuite. Oamenii sunt foarte deştepţi la partea asta. Dacă nu îi pot opri să facă sex măcar să îi educ cum să se protejeze.
Dar na…la noi se dau în centrele de consiliere familială prezervative contrafăcute şi anticoncepţionale expirate.
O altă cauză este sărăcia. Ştiţi cât costă prezervativele? Ştiţi. Dar anticoncepţionalele? Vă zic eu: 35 de ron o cutie cu anticoncepţionale. Ştiţi cât costă o vizită la ginecolog? 50 de ron- asta dacă eşti majoră. Ca dacă eşti minoră nu te primesc.
În condiţiile astea ne mai mirăm de ce ajung copiii noştri părinţi?!

