Se pare că nu toată lumea a prins ideea cum că dacă îmi comentează pe blog automat le şi accept comentariile. Din păcate această regulă nu se aplică. Cu riscul de a mă repeta pentru a mia oară ca un disc stricat vă mai spun încă o dată: pe blogul MEU fac ce vreau EU fără să dau niciun fel de explicaţii.
Eu consider că este destul de simplu şi că nu este nevoie să desenez ca să înţeleagă toată lume. Nu mă mai întrebaţi de ce vă şterg unele comentarii/ de ce nu vi le aprob. Nu o să vă dau explicaţii. Este blogul MEU şi consider că nu sunt deloc obligată să mă explic de ce fac unele lucruri.
Şi ca o ultimă chestie: DA! Dacă în trecut m-ai făcut „curvă frustrată” poţi fi sigur/ă că nu o să mai ai şanse să comentezi pe blog. Este decizia mea. Nu îţi convine? Ghinion! Viaţa este nedreaptă uneori, iar pe mine nu mă interesează. Nu îţi cer să îmi citeşti blogul- stai liniştit/ă că nu o să te înjur sau să te blestem dacă de asta îţi era frică.

