Vorbeam zilele astea cu cineva cu privire la lista de messenger. Sau mai bine spus de câte id-uri am în listă. Nu sunt multe. Maxim 100 de id-uri am în listă. Nu sunt genul de om care să facă o colecţie cu id-uri de la diferite persoane. De obicei ţin un id maxim o săptămână. Dacă nu am niciun fel de contact cu persoana în cauză şterg id-ul. Nu îmi place să le ţin doar de dragul de a mă lăuda cu mulţi „amici”. Făceam asta la 12, 13, 14 ani. Nu şi acum.
Îmi amintesc că vorbeam la un moment dat cu un amic de-al meu care îmi spunea ca are peste 1000 de id-uri şi nu regretă. Aşa şi? Ce să fac cu ele? Din alea 1000 vorbeşte cu 100? Maxim?! Deşi mi se pare imposibil ca într-o săptămână să vorbeşti cu toate persoanele din listă. Deci prin urmare de ce să le ţii?! Să te lauzi? Să îmi spui că ai multe fete sau …mă faci să cred că vrei să îţi creezi un mic orăşel virtual.
Totuşi care este scopul strângerii unui număr cât mai mare de id-uri? La ce mă ajută?

