Sunt plină de nervi, draci şi…al naibii de supărată. Azi am reuşit să mă mai cert cu un şef. Motivul? Mă duc prea des la baie. I-am explicat că sunt nevoită să beau mult ceai şi din cauza asta m-am şi dus mai des la baie. Nu a fost suficient pentru el. Mi-a zis că asta nu este o scuză …bla,bla, bla. Şi atunci mi-am ieşit din pepeni. I-am spus că de acum nu mai anunţ când mă duc la baie şi că niciodată nu o să mai stau peste program. Când s-au făcut cele 6 ore şi jumătate am închis totul.
Al doilea motiv: că ies des pe hol să vorbesc la telefonul personal. I-am explicat că nu s-a întâmplat decât o singură dată pentru că mă sunase tatăl meu să îmi dea o veste deloc bună. S-a uitat cu o faţă de retard la mine şi mi-a zis că nu îl interesează.
Atunci m-am umplut de draci şi i-am zis să îmi dea penalizarea şi să mă lase să plec acasă că nu mai am chef să stau după el. A fost băiat…Gigi…ca să spun aşa şi a considerat că merit numai un „avertisment”. Am plecat înjurând în gând şi trântind uşile [săracile…nu au nicio vină].
Acum, la mai bine de o oră tot tremur de nervi şi încerc să mă calmez…nu de alta, dar o criză de inimă ar fi ultimul lucru de care aş avea acum nevoie.

L.E: m-am pus pe căutat un alt job. Nu am de gând să îmi pierd vremea pe un salariu de nimic. Ori mă spetesc muncind pe un salariu care să îmi asigure un trai decent…ori… Nu suntabsurdă, dar consider că un astfel de „job” nu face decât să mă ţină în loc.
Aşa că dacă aveţi habar de vreun job ceva vă rog să mă anunţaţi.
Săru’mâna!!!!

