Este ora…23.51. Nu am somn…mint sunt ruptă în gură de oboseală, dar de când m-a enervat „duduia” nu mai pot închide ochii. Între timp am mai primit de la încă 2 persoane acelaşi mesaje.
„MARIA: buna cf ai sa ma imprumuti un euro pe telefon?
ME: ia zi cine esti?
MARIA: te rog:(”

Ăsta este de la ultima persoană. Cum funcţionează spartul parolei: îşi spune:
„emma: sall vrei sa ti arat ce site cu poze mi am facut?
Me: aaaaaa
emma: uite da trb sa te log si apar http://poze-messenger.mooo.com/
Me: 🙂
Me: sorry dar nu ma loghez”

Acum să îmi fie cu iertare, dar după ce era să fiu fraierită cu telefonul- mi se dădea un premiu de 1000 de euro sau un telefon Nokia nu ştiu de care în schimbul încărcării unei cartele cu 20 de euro- mi-am cam învăţat lecţia. Se pare că nu şi aceste persoane. Acum sincer: de ce te-ai loga într-un loc ca ăla? Site-urile în care sunt puse poze nu necesită userul şi parola ta de messenger sau de mail- asta doar în cazul în care nu eşti un utilizator al site-ului respectiv.
În fine!
Singurul lucru care mă deranjează enorm de mult este că prea mulţi oameni sunt luaţi de proşti- deşi ei săracii sunt doar naivi.
[nu confundaţi naivitatea cu prostia. pentru mine sunt 2 lucruri total opuse şi diferite]
Tind să înţeleg că singurul lucru de a face bani este prin fraudă, DA! DRAGII MEI!!! CHESTIA ASTA SE NUMEŞTE FRAUDĂ!!!
Şi este păcat! De ce să vă irosiţi neuronii încă în stare de funcţionare- din câte văd- la asemenea lucruri. Mai bine faceţi ceva util, productiv, constructiv…eeeh!!dar şi eu acum! Cer marea cu sarea, nu?

